Rodzina
Zdrowie
Ekologia
Edukacja
Wypoczynek
KR PZD poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko Inspektor ds. medialnych.
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i redagowanie materiałów do publikacji w mediach wewnętrznych i zewnętrznych
- zarządzanie stroną internetową - inicjowanie powstawania materiałów, redakcja tekstów oraz ich publikacja (obsługa systemu CMS)
- współpraca z mediami, przygotowywanie komunikatów prasowych, organizacja konferencji prasowych, monitoring mediów
- opracowywanie promocji określonych działań i wydarzeń
- organizacja imprez okolicznościowych i wydarzeń branżowych
- współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej organizacji
- utrzymywanie pozytywnych relacji z jednostkami terenowymi organizacji
- znajomość j.angielskiego lub j.niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe ( preferowane humanistyczne)
- udokumentowane min. 3- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętność pisania i redagowania tekstów, tzw. lekkie pióro
- umiejętność robienia zdjęć oraz ich obróbki graficznej w programch typu Photoshop
- łatwość w nawiązywania kontaktów, komunikatywność
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność szybkiej reakcji w sytuacjach stresowych
- konsekwencja w działaniu
- wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność, rzetelność, kreatywność i odpowiedzialność
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- ciekawe zadania i możliwość rozwoju zawodowego
- dużą samodzielność w realizacji stawianych zadań
Zainteresowane osoby które, spełniają wyżej wymienione wymagania, prosimy o przysyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: kadry@pzd.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a nadesłane aplikacje nie będą kandydatom zwracane. Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych.
Copyright © 2024 Polski Związek Działkowców All rights reserved.